amz
Νεοφερμένο μέλος
Ο amz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
13-02-09
13:00
Γειά σας!Εδώ και 2 εβδομάδες προστέθηκε ένα νέο μέλος στην οικογένεια ο Φάτσας μου!Όλα τέλεια προς το παρόν απλά ήθελα να μάθω αν ειναι φυσιολογικό για ένα γατάκι 3 μηνών να του αλλάζω την άμμο κάθε 2-3 μέρες.Ποιά μάρκα χρησιμοποιείτε?Αυτή τη στιγμή έχω πάρει μία φτηνή 3,5 ευρώ τα 5 κιλά αλλά μου φαίνεται πως μάλλον θα την αλλάξω γιατί δε με πειράζει τόσο που αλλάζω συχνά την άμμο όσο το γεγονός ότι δε συγκρατεί καλά τις μυρωδιές!!Οπότε επειδή είμαι και αρχάρια κάθε πρόταση θα με βοηθήσει αρκετά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ESTELLE
Πολύ δραστήριο μέλος
Η ESTELLE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει από Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1.201 μηνύματα.
13-02-09
13:11
Kαλημέρα amz,καλως ήρθες στην παρέα μας και καλώς τον δέχτηκες τον Φάτσα σου!!
Την άμμο πρέπει να την καθαρίζεις καθημερινά,αυτό εννοείται.Αν παίρνεις φτηνή άμμο καταλήγεις να ξοδεύεις περισσότερα με το να την αλλάζεις συχνά.Μια πάρα πολύ καλή είναι αυτή της Everclean Fresh Guard που είναι για τις μυρωδιές,η οποία δημιουργεί σκληρούς βώλους στα σημεία που έχει κατουρήσει η γατούλα.Είναι πολύ εύκολο να την καθαρίσεις γιατί πετάς μόνο τα κακάκια και τους βώλους που δημιουργούνται,μένοντας η υπόλοιπη άμμος καθαρή.Είναι φυσικά πιο ακριβή αλλά αξίζει τα λεφτά της.Εγώ δίνω γύρω στα 10 Ε για τη μικρή συσκευασία.Αν θυμάμαι καλά είναι ή 5 ή 6 κιλά ...Ολόκληρη την άμμο την αλλαζω κάθε 2 βδομάδες περίπου.Αν έχεις μια γατούλα μονο ίσως σου κρατήσει και παραπάνω.