Απορίες για τη γάτα μου

mariasar

Νεοφερμένο μέλος

Ο mariasar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Γεια σας,
ειμαι καινούρια στο φόρουμ χαίρομαι πολύ που σας βρήκα!

Δεν είχα ποτέ μου γάτα ή οποιοδήποτε ζώο, αλλα πρόσφατα ήρθε στον κήπο μου και εγκαταστάθηκε μια πανέμοσφη γάτα, αρχικα ηταν πολύ άργρια και δεν μπορούσαμε καθόλου να την πλησιασουμε για ενα μεγαλο διάστημα αρχισε να μας πλησιάζει αλλα δεν μας αφηνε να την χαιδεύουμε.
Χθες επιτέλους με αφησε να την χαιδέψω... ξετρελάθηκα, σήμερα και πάλι την χάιδεψα, ήρθε και στην αγκαλιά μου. Είναι υπέροχη.
Νομίζω πως εχω αλλεργία στις γάτες γιατί με πιάνει φαγούρα εκεινη τη στιγμή και μετα βγαζω σπυράκια.
Λέτε να είναι επικίνδυνο που είναι αργια και ελευθερη να την χαιδεύουμε?
Τι μπορω να κανω για να την φροντήσω? Είμαι τελείως άσχετη με τις γάτες.
Όταν την χαιδευα το χέρι μου έγινε μαυρο, μπορώ να την καθαρίσω κάπως?
Τι ράτσα είναι, είναι η γατούλα της παρακάτω φωτογραφίας, δεν είναι γλύκα???

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

• a.JPG
    a.JPG
    111,3 KB · Εμφανίσεις: 156
  • b.JPG
    b.JPG
    134,7 KB · Εμφανίσεις: 109
καλέ είναι πανέμορφή!! ή είναι αρσενικός? αυτό που περιγράφεις σαν αλλεργία ακούγεται, τώρα για να την καθαρίσεις μόνο με ένα ελαφρά βρεγμένο πανάκι στην αρχή...μην σε παρει και από φόβο. Σίγουρα κάποιος από τους γονείς της μπορει να κρατάει από ράτσα, για την ίδια δεν νομίζω αλλα είναι κουκλί

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φοβερή φάτσα!!!!!:)
Απο σπίτι πρέπει να είναι......

Θα μπορόυσες με ενα βρεγμένο κουρέλι να την κάνεις λίγο... αλλά περίμενε μέχρι να σε συνηθήσει αρκετά, και να σε εμπιστευτει γιατι μπορει να τρομάξει και να μην ξαναέρθει....

Φυσικά θα μπορούσες να την ταίσεις και να έχοεις πάντα καπου ενα μπολάκι με φρέσκο νεράκι, και να της φτιάξεις ενα σπιτάκι με μια παλιά κουτα......