aldim
Νεοφερμένο μέλος
Έχω μια απορία η οποία προέκυψε από μια νέα συνήθεια του γατούλη μου.
Είδα να κάνει κάποια περίεργα κουνήματα ενώ καθόταν σε μια μαλακή κουβέρτα στο κρεββάτι μου.
Προς δυσάρεστη έκπληξή μου παρατήρησα πως αν και είναι περίπου 6 - 7 μηνών (δεν γνωρίζω ακριβώς γιατί τον μάζεψα από τον δρόμο πριν κανένα 4 μηνο και η ηλικία είναι κατά προσέγγιση από τον γιατρό) φάνηκε να έχει ας πούμε διαθέσεις που λόγω ηλικίας ή και εποχής ακόμα δεν θα έπρεπε να έχει.
Επειδή είμαι αρχάριος και επειδή δεν είχα ποτέ γενικά ζωάκι δεν ξέρω πως να το χειριστώ.
Μπορεί κάποιος να μου πει πως πρέπει να το αντιμετωπίσω?
Ευχαριστώ,
Αλεξ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Διακεκριμένο μέλος
https://www.youtube.com/watch?v=YHtTFJUnr_g&feature=related
Αν ναι, τοτε δεν ειναι τιποτα, απλα ειναι πολυ χαρουμενος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sapostol1
Δραστήριο μέλος
Zbeebz
Περιβόητο μέλος
Αν είναι 6-7 μηνών, μην το αποκλείεις. Μπορεί να ξύπνησαν οι ορμές του.Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aldim
Νεοφερμένο μέλος
Στο μεταξύ αν έχει αρχίσει από τώρα να έχει ορμές την κάτσαμε την βάρκα. Να δω τι θα κάνω
aldim
Νεοφερμένο μέλος
moukelis
Επιφανές μέλος
Ceres Victoria
Διακεκριμένο μέλος

drf
Δραστήριο μέλος

julia
Διακεκριμένο μέλος

Θα σου έλεγα να σκεφτείς ενδεχομένος την στείρωση περισσότερα εδω. Ειδικά για τα αρσενικά σε διαμέρισμα, είναι μην πω αναγκαίο. Σε λίγο θα σου ψεκάσει, όχι μόνο την κουβέρτα, κανένα τραπέζι, καναπέ ή και το κρεβάτι.. και τότε... δεν θα είναι πλέον αστείο....

Ceres Victoria
Διακεκριμένο μέλος
Δεν ειναι και πολυ σιγουρο οτι θα αρχισει να ψεκαζει. Αν υπαρχει περιπτωση να το σκασει ομως καλα ειναι να στειρωθει!!!
vasilia
Νεοφερμένο μέλος
Ο γάτος σου γίνεται άντρας!