Γάτα και αρχάριος ιδιοκτήτης!

mirena

Νεοφερμένο μέλος

Ο mirena είναι αόρατος. Είναι 47 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους!
Όπως έχω ξαναγράψει, μόλις υιοθέτησα ένα γατάκι το οποίο ήταν αδέσποτο και έχει μείνει μόνο 15 μέρες σε σπίτι.
Το γατάκι (ο Τρόι) είναι 5 μηνών περίπου, έχει κάνει τα εμβόλιά του και φαίνεται υγιέστατο.
Ήρθε στο σπίτι την Τρίτη (προχθές) και επειδή εγώ δεν είχα ποτέ γατές και γενικά είμαι λίγο άσχετη (αν και έχω ξεσκονίσει το mycat.gr!), θα ήθελα να σας ρωτήσω κάποια πράγματα για να δω αν του φέρομαι σωστά ή όχι. Ελπίζω να με βοηθήσετε!

1. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν με πλησιάζει. Πάει και κρύβεται όπου βρει: κάτω από το κρεβάτι μου, μέσα στο τζάκι, πίσω από τον καναπέ. Όταν του πάω το φαγητό του, κάνει ένα-δυο βήματα πίσω και περιμένει να φύγω για να φάει. Να ανησυχήσω που δεν με θέλει? Να περιμένω? Και αν πρέπει να περιμένω, πότε να αρχίσω να ανησυχώ?
2. Χθες, έμεινε όλη τη μέρα μόνο του και περίμενα ότι θα είχε εξερευνήσει το σπίτι με την ησυχία του. Αντ'αυτού, τον βρήκα μέσα στο τζάκι, το φαγάκι και το νερό του άθικτα και η άμμος του καθαρή. Έλειψα 9 ώρες και δεν έκανε τίποτα, ούτε καν έφαγε! Είναι ανησυχητικό αυτό ή είναι από το σοκ της μετακίνησης?
3. Όταν φεύγω, του αφήνω ανοιχτά κάποια φώτα ώστε αν γυρίσω και έχει σκοτεινιάσει να μην φοβάται μέσα στα σκοτάδια. Είναι σωστό αυτό?
4. Γενικά, την έχω την απορία με το φως. Εγώ μέσα στο δωμάτιό μου έχω τηλεόραση και χωρίς τηλεόραση δεν μπορώ να κοιμηθώ. Μήπως όμως το ενοχλεί το γατάκι? Επίσης, να κλείνω τελείως τα φώτα όταν κοιμάμαι? Προς το παρόν, κλείνω όλα τα φώτα και αφήνω μόνο αναμμένο το φως του δωματίου του όπου είναι όλα του τα πράγματα: η άμμος του, το φαί του, το νερό του, το ονυχοδρόμιο (ούτε που το έχει πλησιάσει). Αυτό είναι σωστό?

Αν μπορείτε να με βοηθήσετε, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα! Δεν θα ήθελα να με φοβάται ο Τρόι μου!

Ευχαριστώ! :)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.