Γάτα και αρχάριος ιδιοκτήτης!

Kαλησπέρα
Είμαι και εγώ ένας αρχάριος στις γάτες.Παρότι διάβασα αρκετά στο νετ απο το καιρό που είχα υπόψην ότι θα έπαιρνα γάτα,έχω κάποιες απορίες που μου δημιουργήθηκαν απο το καιρό που πήρα γάτα.
Ειναι 3 μηνών και όταν την πήρα είχε και ιο.Ενα που βγάζει βλένες στα μάτια και μίξες.Τώρα το έχει ξεπεράσει και συνεχίζει την αντιβίωση.
Απο την πρώτη μέρα έφαγε και πήγε στην άμμο της.
Βέβαια την πρώτη μέρα για να την ησυχάσω έκανα και ένα "λάθος" και την έβαλα να κοιμηθεί μαζί μου.Τώρα όπου και να κοιμηθώ είναι κανόνας ότι θα κοιμάται μαζί μου και όταν βαρεθεί τον ύπνο της αρχίζει να με ξυπνάει.:P

Το αρχικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπακούει σε όνομα και ούτε ξέρω πως θα την κάνω να ακούει.Εχω κάνει αρκετές προσπάθειες αλλά αυτή το χαβά της.
Την τελευταία βδομάδα δεν με πλησιάζει και πολύ.Οταν πάω να τη βρω αρχίζει να τρέχει και με αποφεύγει.Κρύβεται συνέχεια σε πτυχές,κάτι που δεν το έκανε αρχικά.Τι λέτε να έπαθε;
Οταν την πιάσω δεν αντιστέκεται και απολαμβάνει τα χάδια.
Το ότι τρέχει και με αποφεύγει το λαμβάνει ως παιχνίδι;

Ακόμη και όταν τη βάζω στα πόδια μου και τη χαιδεύω θέλει να δαγκώνει το δάχτυλο μου και όταν δεν τις το επιτρέπω αρχίζει να δαγκώνει την ουρά της...:confused:

Βέβαια όταν είναι για φαί τρέχει στη κουζίνα πάνω απο το πιάτο της και νιαουρίζει. Τρώει 3-4 φορές την ημέρα σαν άνθρωπος!!!Ακόμη και φαγωμένη να είναι όποτε αντιληφθεί ότι εγώ τρώω ζηλέυει και αρχίζει νιαουρίζοντας να ζητάει και αυτή απ αυτό που τρώω!!!

Γενικώς είναι κακομαθημένη και γι αυτό φταίω εγώ και πολύ πεισματάρα.

Τιp: Για παιχνίδι πάρτε ένα laser και κουνήστε το μπροστά της.Αρχίζει να το κηνυγάει και τρελένεται στο τρέξιμο.:lol:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.