babababas
Νεοφερμένο μέλος
Η babababas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
12-08-09
00:59
Πριν απο περίπου ένα μήνα, ήρθε στο εξοχικό μου μια γάτα που είχε γεννήσει κι απο τότε τη φροντίζω όσο μπορώ. Τα 3 μικρά της τα είχε κρυμμένα κάπου πίσω στον κήπο. Αν και δεν είχα ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις με τις γάτες, τη συγκεκριμένη την αγάπησα πολύ και σκέφτομαι να την πάρω μαζί μου στην Αθήνα. Σήμερα εμφανίστηκαν στη βεράντα και 2 απο τα γατάκια της τα οποία είναι σκέτη γλύκα! Το θέμα είναι πως δεν έχω ιδέα απο γατιά. Απο τη μια δεν παει η καρδιά μου να μην φροντισω και τα μικρά, αλλά θα ήταν αδύνατον να κρατήσω και τις τρεις γάτες... Θα ρωτήσω, βέβαια, φίλους και γνωστούς αν ενδιαφέρονται.
Όπως και να'χει, λέτε η μαμά-γάτα να ψαχνει απλά για σπίτι για τα μικρά της κι αν το βρήκε να φύγει; Γενικά, αν χωριστεί απο τα μικρά της θα υπάρχει θέμα; Μάλλον απλοϊκές οι ερωτήσεις μου, αλλά όπως είπα, είμαι άσχετη... Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
Όπως και να'χει, λέτε η μαμά-γάτα να ψαχνει απλά για σπίτι για τα μικρά της κι αν το βρήκε να φύγει; Γενικά, αν χωριστεί απο τα μικρά της θα υπάρχει θέμα; Μάλλον απλοϊκές οι ερωτήσεις μου, αλλά όπως είπα, είμαι άσχετη... Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nonika
Διακεκριμένο μέλος
Η Nonika αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 7.403 μηνύματα.
12-08-09
01:31
Αποκλειεται να τα παρατησει κ να φυγει απο μονη της η γατα.Αν μπορεσεις να τους βρεις σπιτακια-για μεσα ομως,οχι εξω,αστειρωτα να γεννοβολανε-καντο,θα τα σωσεις.Βγαλε κ φωτο κ βαλε κ εδω αγγελιες αν θελεις.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aretha
Περιβόητο μέλος
Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.401 μηνύματα.
12-08-09
08:21