Πωλείται τέλειος μεταφορέας!!

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

hionati

Νεοφερμένο μέλος

Η hionati αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
ΚΑλησπέρα!! Δεν χρειαζόμαστε πλέον ένα υπέροχο τσαντάκι μεταφορέα ( με σχέδια σαν τσάντα louis-Vuitton- αν το γράφω καλά) για να μεταφέρουμε τις γατομουσούδες παντού!!:clapup: Το αγοράσαμε 40 ευρό, το χρησιμοποιήσαμε δυο φορές και τώρα αρνούμαστε να ξαναμπούμε!!:mad: Μπαίνουμε μόνο στο κλουβί μεταφοράς (ανωμαλία...τι να πω....)Επειδή με τις φωτο είμαι λίγο άσχετη, όσοι ενδιαφέρεστε στείλτε μου με προσωπικό μήνυμα το mail και θα σας στείλω την φωτογραφία με attachment. πολύ πιο εύκολο για εμένα..:D. Το δίνουμε 30 ευρό και μπορούμε να το στείλουμε με ΚΤΕΛ!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πρέπει να γράψεις που μένεις,αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Θα βοηθήσει και αυτό στη ζήτηση!:)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!! Επέστρεψα από διακοπές και δεν ξέρω πως κλειδώνει το θέμα..Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον για τον μεταφορέα αλλά....:redface:...έγινε δωρεά σε φιλοζωικό bazaar για τα τετραποδάκια-αγγελουδάκια!! Ξέρω ότι περνάμε δύσκολους οικονομικά καιρούς και δεν μας περισσεύουν όμως δεν μπόρεσα να αντισταθώ και δώρισα πολλά πραγματάκια που τα είχαμε εις διπλούν για τα ζωάκια μας. Όταν είμασταν καλά οικονομικά ξοδεύαμε πολλά για τα ζώα μας...τουλάχιστον ας πιάσουν τόπο!!:) Σας ευχαριστώ και πάλι όλους και μην μου στενοχωριέστε!! Σύντομα θα μας επισκεπτούν φίλοι και συγγενείς από Σουηδία. Δεν μπορεί...κάποιος θα θυμηθεί ότι γίναμε γατο-γονείς (ιδίως όταν τους το υπενθυμίσαμε στέλνοντας χριστουγεννιάτικες photo της Σούσι!!!:D) και θα μας αυξήσει την προίκα!!!!!!

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια