Σκράπας στα πρακτικά

Fotini

Διάσημο μέλος

Η Fotini αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι μας γράφει από Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2.540 μηνύματα.
Θα ήθελα ξανά τη πολύτιμη βοήθειά σας σε κάτι πρακτικό αυτή τη φορά. Η γατούλα που ψάχνω θα είναι σπίτι σε 10 περίπου μέρες. Μέχρι να φτάσει θα ήθελα να έχω όλα τα πράγματα που θα χρειαστεί για να προσαρμοστεί σπίτι μου. Δυστυχώς, είμαι τελείως άσχετη στα πρακτικά θέματα.
Θα μπορούσατε να μου προτείνετε pet shop στο κέντρο της Αθήνας ή του Πειραιά ή στις περιοχές Νίκαια - Κορυδαλλό; Δεν υπάρχει τίποτα σπίτι μου, ούτε ένα "γατίσιο" πιάτο, κρεβατάκι ή τουαλέτα με άμμο και πρέπει να τα βρω - αυτά και πολλά άλλα - σύντομα και με πιάνει άγχος:confused:
Και, επίσης, γνωρίζετε κανένα καλό κτηνίατρο στη Νίκαια, στον Κορυδαλλό ή στο κέντρο του Πειραιά;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρίξε εδώ μια ματιά. Τελικά Βιρμανίας θα πάρεις?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δες σ' αυτό το θέμα σχετικά με τα πετ σοπ.
Εγώ ψωνίζω από το Cats & Dogs στη Μουστοξύδη, έχει πολύ ωραία πράγματα, μπορεί να σου παραγγείλει ό,τι θες και δεν πουλάει και ζώα.;)
Για γιατρό, συνιστώ ανεπιφύλακτα τον Αίλουρο στο Π. Φάληρο, αν δε σου πέφτει πολύ μακριά.

Ισμήνη, με πρόλαβες!!:)

Ρίξε εδώ μια ματιά. Τελικά Βιρμανίας θα πάρεις?

Ναι. Μόνο που δεν ξέρω ακόμα τί θα μου έρθει (από φύλο και χρώμα). Έχω αφήσει την πρωτοβουλία στον άνθρωπο που θα φέρει το γατάκι γιατί ξέρει περισσότερα για γατιά απ΄ ό,τι εγώ. Έχει λίγο σασπένς η ιστορία. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Ισμήνη, με πρόλαβες!!:)
:rolleyes::rolleyes:

Ναι. Μόνο που δεν ξέρω ακόμα τί θα μου έρθει (από φύλο και χρώμα). Έχω αφήσει την πρωτοβουλία στον άνθρωπο που θα φέρει το γατάκι γιατί ξέρει περισσότερα για γατιά απ΄ ό,τι εγώ. Έχει λίγο σασπένς η ιστορία. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!