Felis1
Νεοφερμένο μέλος
με λένε Χρήστο και είμαι 20 χρονών, φοιτητής, θέλω πολύ να αποκτήσω μια γατούλα... αλλά έχω πολλούς ενδοιασμούς. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να την κρατήσω
, γιατίμένω μόνος μου,
είμαι σχετικά λίγες ώρες στο σπίτι,
κάποια σαββατοκύριακα και γιορτές πηγαίνω στους γονείς μου και δεν ξέρω αν θα μπορώ να την αφήνω κάπου ή να την μεταφέφω.... και επιπλέον,
το σπίτι μου είναι μόνο 35 τετραγωνικά αν και έχει μεγάλη βεράντα και φοβάμαι ότι ίσως να αισθάνεται περιορισμένη.
Θέλω πολύ μία γάτα... πάντα ζηλεύω πολύ αυτούς που έχουν, αλλά από την άλλη δεν θέλω να φανώ ανυπεύθυνος, δεν ξέρω τι να κάνω...
Οποιαδήποτε άποψη και συμβουλή δεκτη!
Περιμένω απαντήσεις σας.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Διακεκριμένο μέλος
Το οτι το διαμερισμα ειναι μικρο δε νομιζω να ειναι προβλημα, η γατα δεν ειναι σαν τον σκυλο που θελει χωρο για τρεξιμο. Αν της παρεις ενα δεντρο για γατες και πολλα παιχνιδια θα γυμναζεται αρκετα και θα ειναι χαρουμενη.
Απο την στιγμη που εισαι λιγες ωρες στο σπιτι θα σου προτεινα να παρεις μια μεγαλη γατα (απο 8 μηνων και πανω πιστευω πως ειναι καλα). Αν παρεις γατακι θα πρεπει να του αφιερωνεις αρκετο χρονο καθημερινα με εκπαιδευση και καλο θα ηταν να μην μενει μονο του για ωρες γιατι ποτε δεν ξερεις τι μπορει να του συμβει.
Ποσο μακρια ειναι οι γονεις σου; Αν ειναι 1-3 ωρες δρομος, μπορεις να την παιρνεις μαζι σου, δε νομιζω να εχεις προβλημα.
Αυτο που θα πρεπει να προσεξεις λιγο ειναι το οικονομικο. Μια γατα εχει εξοδα, και αρκετα μαλιστα. Καλο ειναι να τις παιρνεις καλη τροφη και οχι τροφες τυπου friskies & whiskas. Κοστιζουν λιγο παραπανω, αλλα καλυτερα να πληρωνεις τροφη παρα κτηνιατρους αργοτερα.
Και εγω φοιτητρια ειμαι και εχει 7 μηνες που πηρα τον γατουλη μου και τελειωνω την σχολη τον μαιο.(Ας βγω λιγο εκτος θεματος γιατι πιστευω ειναι λιγο σημαντικο