Το γατάκι μου βγάζει αίμα από τον ποπό του!!

AlexiaVgd

Νεοφερμένο μέλος

Η Αλεξία! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι μας γράφει από Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Σήμερα αφού τάισα την Cookie (το γατάκι μου) και πήγα να την τρίψω στην κοιλίτσα και στον ποπό παρατήρησα ότι βγάζει σε συνεχόμενη ροή Αίμα!!!!! :( Έχετε καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι αυτό και τι μπορώ να κάνω;;; :worry:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νομίζω ότι εφ'όσο έχει συνεχόμενη ροή αίμα επείγει να πάει στο γιατρό γιατί μπορεί να πεθάνει από αιμορραγία :/:
Αν έχει διάρροια είναι φαντάζομαι πιθανόν να έχει κάνει πληγή το έντερο..Αλλά δεν είμαι γιατρός και κανείς δεν είναι. Πάρε τον κτηνίατρο ένα τηλέφωνο και ρώτα τον, λογικά θα σου πει να το δει. Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άμεση επίσκεψη σε κτηνίατρο ή σε κλινική ζώων...

Ευχαριστώ!!! Μάλλον θα το πάω σήμερα στο κτηνίατρο..... :confused: Ελπίζω όλα να πάνε καλά. :|

Ναι, οπωσδήποτε. Άλλο μία σταγονίτσα κι άλλο συνεχόμενη ροή...

Όλα καλά!!! :clapup: Ο κτηνίατρος μου έδωσε μία ειδική κρέμα την οποία πρέπει να του την δίνω μία φορά για 3 μέρες.Είπε πως δεν είναι κάτι ανυσυχητικό!! :P

Πάντως ευχαριστώ για τις συμβουλές!! :D

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Πολύ χαίρομαι! Καλή σας ανάρρωση :P

Όλα καλά λοιπόν!
Καλή ανάρρωση! :)

το γατακι ειναι αυτο στο αβαταρ; ειναι κουκλι αντε καμια φωτο:clapup::clapup::thumbup:και...στο καινουριο σας θεματακι:whistle::whistle::whistle: