Απαράδεκτη συμπεριφορά

moira

Νεοφερμένο μέλος

Η moira αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Γειά σας,είμαι φοιτητρια στα Χανιά και η οικογένειά μου μένει Πάτρα.Στις γιορτές -και όχι μόνο-πηγαίνω στην οικογένειά μου και χρησιμοποιώ το ΚΤΕΛ Χανίων.Τα Χριστούγεννα που πέρασαν "ανέβασα" στην Πάτρα και την πολυαγαπημένη μου γατούλα τη Μοίρα η οποία την μέρα που θα φεύγαμε αναγκάστηκε να κάνει εγχείρηση στο πόδι.Ο οδηγός του λεωφορείου δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη Μοίρα η οποία φαινόταν και ταλαιπωρημένη(ο κτηνίατρος της έκανε 3 ανισθητικές ενέσεις).
Πέρασαν οι διακοπές και εγώ έπρεπε να γυρίσω Χανιά.Τη μέρα που θα έφευγε το ΚΤΕΛ Χανίων από Πάτρα γινόταν το αδιαχώρητο.Μην τα πολύλογώ,ο κόσμος καθόταν στις σκάλες και πολλά άλλα απαράδεκτα πράγματα με το θέμα των αποσκευών έλαβαν χώρα.
Σαν να μην έφταναν όλα όσα είχαν προηγηθεί, απαράδεκτος οδηγός,δεν με άφηνε να κρατάω τη Μοιρα στα πόδια μου (μέσα στο καλαθάκι της πάντα) και την έβαλε (αν ειναι ποτέ δυνατόν!) στο πορτ-παγκαζ τουλεωφορείου!
Σε όλη τη διαδρομη ειχα σκάση και φώναζα γιατί φοβόμουν για τη γατούλα που τότε ήταν τριών μόλις μηνών.
Μπορεί να κάνει κανείς κάτι όταν ταξιδεύει έτσι ώστε να μην ταλάιπωρούνται από απαράδεκτους ανθρώπους τα ζωάκια?
Ο κτηνίατρος μου έλεγε ότι εχουν γίνει αρκετές καταγγελίες στο ΚΤΕΛ Χανίων.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπορείς να τυπώσεις από το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών τη Χάρτα Υποχρεώσεων του ΚΤΕΛ προς τους καταναλωτές και να την επικαλεστείς την επόμενη φορά. Στη Χάρτα αναφέρεται επί λέξει:

Απαγορεύουν τη μεταφορά ζώων πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτό μέσα.

Δηλαδή, η μεταφορά γάτας (=μικρό κατοικίδιο ζώο) μέσα σε γατοφόρο (=κατάλληλο για το σκοπό αυτό μέσο) ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.