SOS Νεογέννητο παρατημένο γατάκι-Ζητείται φιλοξενία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Venetos V

Νεοφερμένο μέλος

Ο Βασίλης Βενέτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Βρήκα παρατημένο έξω από την πόρτα του σπιτιού μου ένα γατάκι μερικών ημερών (υπολογίζω 4-5) το οποίο ήταν μία μπάλα βλένα και αίματος πετρωμένη... Οι γείτονες λέγαν ότι είναι νεκρό και άρρωστο και άλλα τέτοια...Ξέρω ότι δεν πρέπει να πιάνεις νεογέννητα γατάκια γιατί μετά ίσως οι γονείς τους δεν τα αναγνωρίσουν και τα αφήσουν... Έτσι περίμενα μια μέρα αλλά και πάλι τίποτα, ήταν στην ίδια θέση. Δεν μπορώ να το κρατήσω γιατί ήδη έχω έναν γάτο και εκτός αυτού είμαι φοιτητής και μετακινούμε συνέχεια καθώς η μόνιμη μου κατοικία είναι αλλού. Θα παρακαλούσα κάποιον να με βοηθήσει καθώς σε δύο μέρες φεύγω για Πάσχα και δεν ξέρω τι να το κάνω... Το πήρα το καθάρισα απο τα αίματα.. έβαλα καθαρή πετσέτα μάλλινη για να κοιμάται και απο ότι βλέπω τώρα κοιμάται ήσυχο.

Παρακαλώ Βοηθήστε με

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να καταφέρει να σωθεί το μικράκι... Αν θέλεις ρίξε μια ματιά σε αυτό το θέμα: Μωρό γατάκι! Φροντίδα και άλλες απορίες, μπορεί να σου φανεί χρήσιμο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Το τάισα με μπιμπερό και του έβαλα με προσοχή κάτω απο τα σκεπάσματά του δύο μπουκάλια με ζεστό νερό για να κρατηθεί ζεστό. Έκανε την ανάγκη του και μου φαίνεται υγειέστατο. Από τα πολλά χρώματα που έχει μου φαίνεται ότι είναι κοριτσάκι αλλά δεν μπορώ να ξέρω και από πληροφορίες μου είπαν ότι είναι πάνω απο 10 ημερών. Το κακό είναι ότι πρέπει να φύγω αναγκαία την Τετάρτη και δεν μπορώ να το κρατήσω. Ζητώ άμεσα την φιλοξενία του για 7-10 μέρες. Είναι ανάγκη άμεση!

Σας ευχαριστώ πολύ,
Βασίλης Βενέτος