Πρώτη εντύπωση και αντιδράσεις της γάτας.
Καταρχήν να πω ότι αγόρασα τις συγκεκριμένες κροκέτες κατά λάθος. Είμαι αρχάρια γατομαμά και έτσι δεν ήξερα ότι υπάρχει αντίστοιχο προϊόν αυτής της εταιρείας (babycat 34) για γατάκια ηλικίας κάτω των 4 μηνών. Όταν πήγα στο pet shop και ζήτησα κροκέτες για γατάκι που απογαλακτίζεται μου έδωσαν αυτές και τις πήρα. Η συσκευασία του προϊόντος δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Μια σακούλα πλαστικοποιημένου αλουμινίου που οπωσδήποτε χρειάζεται ψαλίδι για να ανοίξει και επειδή δεν διαθέτει τίποτα για το κλείσιμο χρειάζεται και λαστιχάκι .Από αισθητικής άποψης εμένα μου θύμισε φαρμακευτικό προϊόν. Η μυρωδιά του προϊόντος για τα ανθρώπινα δεδομένα είναι αρκετά καλή. Θυμίζει ας πούμε γαριδάκια με πιο έντονη μυρωδιά. Ο Μολυβίξ μας την πρώτη φορά που ήρθε σε επαφή με το προϊόν δεν έδειξε ενδιαφέρον. Αυτό βέβαια δεν είναι ενδεικτικό γιατί μέχρι τώρα τρεφόταν αποκλειστικά με γάλα και για να δοκιμάσει κάτι καινούριο πρέπει οπωσδήποτε να τον μπουκώσουμε. Την πρώτη φορά πάντως κατάπιε μια κροκέτα αμάσητη. Την δεύτερη φορά δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Μουλιάσαμε τις κροκέτες στο γάλα και αφού το έγλειψε έφαγε και αρκετές κροκέτες. Τώρα πια που τον έχω ταΐσει κάποιες κροκέτες άλλης εταιρείας (proplan kitten) παρατήρησα ότι αυτές της Royal Canin είναι πολύ πιο ευκολομάσητες. Στην συσκευασία αναφέρεται ότι έχουν ειδικό σχήμα και σύσταση που προστατεύει από την τερηδόνα τα μόνιμα δοντάκια της γάτας που σε αυτήν την ηλικία θα έχουν βγει. Αναγράφεται επίσης ότι λόγω κάποιων συστατικών που περιέχει όπως το ιχθυέλαιο και ο πολτός τεύτλων είναι ιδιαίτερα ασφαλή για το γαστρεντερικό σύστημα του ζώου.
Συστατικά και διατροφική ανάλυση
[table 0 3 1]2^= Συστατικά